Dane teleadresowe
Niezależnie od Państwa potrzeb, jesteśmy tutaj, aby pomóc w ich realizacji. Jeżeli mają Państwo pytania, potrzebują wsparcia w zakresie organizacji procesów logistycznych lub chcesz uzyskać więcej informacji o możliwościach współpracy, nasz zespół jest gotowy do pomocy.
Biuro główne
05-800 Pruszków, ul. Parzniewska 4
tel.: +48 22 738-12-00
e-mail: warszawa@mexem.com.pl
NIP: 522-000-30-84
Dział handlowy
Kierownik
Piotr Łobodziński
Dział handlowy
Specjalista ds. sprzedaży
Grzegorz Bajan
Dział handlowy
Specjalista ds. sprzedaży
Marcin Kamiński
Dział handlowy
Specjalista ds. sprzedaży
Marek Kijewski
Dział handlowy
Specjalista ds. sprzedaży
Bartosz Suchecki
Dział spedycji międzynarodowej
Kierownik
Waldemar Piaseczny
Dział spedycji krajowej
Kierownik
Michał Niewiadomski
Dział spedycji krajowej
Z-ca Kierownika
Aleksandra Onuszkiewicz
Magazyn
Kierownik
Adam Przywóski
Dział techniczny
Kierownik
Arkadiusz Wideński
Dział finansowy
Dyrektor
Agata Dubiel
Dział kadr
Specjalista ds. kadr
Izabela Śmigiera
Oddział Miastko
77-200 Miastko
Kowalewice 9
tel.: +48 59 857-01-00
e-mail: miastko@mexem.com.pl
NIP: 522-000-30-84
Dział handlowy
Kierownik Działu Handlowego
Aleksandra Stupak
Dział handlowy
Specjalista ds. sprzedaży
Katarzyna Ferenc
Dział handlowy
Specjalista ds. sprzedaży
Hanna Rogala
Dział handlowy
Kierownik ds. sprzedaży usług magazynowania
Zofia Dopke
Dział handlowy
Specjalista ds. sprzedaży usług magazynowania
Kornelia Rudnik
Dział spedycji międzynarodowej
Kierownik
Piotr Grzelka
Dział spedycji krajowej
Kierownik
Robert Dudek
Magazyn
Kierownik ds. magazynowania i logistyki
Paweł Nowicki
Dział finansowy
Ewa Grzelka
Oddział Suwałki
16-400 Suwałki, ul. Pułaskiego 30j
tel.: +48 87 562-71-40
e-mail: suwalki@mexem.com.pl
NIP: 522-000-30-84
Dział spedycji krajowej
Kierownik biura
Agnieszka Domysławska
Dział finansowy
Ewa Grzelka
Oddział Friedland
Bauersheimer Weg 7
DE 17098 Friedland
tel.: +49 39 601 348 555
e-mail: friedland@mexem.de
Członek Zarządu
Marcin Molak
FAQ
Oferujemy transport międzynarodowy do praktycznie wszystkich krajów Unii Europejskiej, a także do Wielkiej Brytanii, Norwegii i Szwajcarii. Zajmujemy się wsparciem realizacji odpraw celnych i dbamy o pełną zgodność z przepisami prawa międzynarodowego.
Profesjonalna wycena transportu drogowego zależy od czynników takich, jak przebieg trasy i jej odległość, liczba miejsc załadunku i rozładunku, waga i objętość przewożonego towaru, czas i termin załadunku i rozładunku, ceny paliwa i wysokość opłat drogowych, a także rodzaj pojazdu i obsady kierowców niezbędnych do obsługi zlecenia. W przypadku pojedynczych zapytań z dnia na dzień ceny mogą podlegać wahaniom wynikającym z popularności danej trasy i możliwości organizacji dalszych zleceń transportowych dla wykorzystywanego pojazdu.
W trosce o budowanie atmosfery współpracy i wzajemnego zaufania ustanowiliśmy zasadę przedstawiania dokumentów poświadczających istnienie i renomę firmy MEXEM jako wiarygodnego partnera biznesowego na żądanie naszych kontrahentów. Stąd, przy założeniu równorzędności stosunków handlowych, przyjęliśmy zwyczaj zapoznawania się z Państwa dokumentami rejestrowymi i finansowymi przed zrealizowaniem pierwszego zlecenia. Dzięki temu, po pozytywnej weryfikacji, możemy Państwu zaproponować skredytowany termin płatności (przelewem bankowym), dopasowany do skali i charakteru planowanej współpracy. Dla stałych klientów oferujemy możliwość negocjacji warunków płatności.
Nasze pojazdy MEXEM są podłączone do centralnych systemów śledzenia lokalizacji przez GPS. Na Państwa życzenie umożliwiamy osobiste śledzenie ładunku.
Wszystkie usługi, jakie realizujemy, objęte są ubezpieczeniem OC przewoźnika o równowartości do 500 000 Euro. Z nami mogą mieć Państwo pewność, że ładunek jest idealnie bezpieczny, również dzięki stałemu monitoringowi GPS. Na Państwa życzenie możemy również ubezpieczyć przewożony towar polisą Cargo. Towary o wysokiej wartości przewozimy w specjalnej procedurze, np. naczepami o sztywnej zabudowie z dodatkowymi zabezpieczeniami antykradzieżowymi, a nasze pojazdy odbywają postoje na wyselekcjonowanych parkingach strzeżonych.
Do realizacji zleceń ekspresowych rekomendujemy wykorzystanie podwójnej obsady kierowców, której czas pracy, jazdy i dyspozycji może trwać łącznie do 21 godzin przed obowiązkowym okresem odpoczynku dobowego. W przypadku stałych kontraktów w celu minimalizacji czasu niezbędnego do załadunku i rozładunku wykorzystujemy system wymiany naczep. Dodatkowo, oferujemy naszym klientom dedykowane środki transportu, których czas pracy jest dostosowywany do ich indywidualnych potrzeb.