
Naczepy typu double deck
Towary i branże, które najczęściej wybierają naczepy double deck:

żywność i napoje

farmaceutyki

kosmetyki

chemia gospodarcza

elektronika

akcesoria domowe
Naczepy typu double deck - rekordowe 66 palet w jednej przestrzeni załadunkowej
Naczepy typu double deck to rozwiązanie, dzięki któremu możemy w obrębie jednej naczepy zaaranżować dwa pokłady do przewożenia towarów. Dzięki temu można łatwiej i bezpieczniej przewozić delikatne ładunki, które w wyższych stosach mogłyby ulec zniszczeniu.
Naczepa double deck - większa pojemność, wyższy poziom bezpieczeństwa
W systemie double-deck mamy do czynienia ze specjalnymi belkami, które ustawia się na danej wysokości. Dzięki temu - przy odpowiedniej aranżacji przestrzeni - firma może jeszcze lepiej wykorzystywać ładowność naczepy, uzyskując możliwość przewozu nawet 66 europalet zamiast 33. Każda z palet jest osadzona jest na solidnej, stabilnej podstawie, która zapewnia bezpieczny transport na duże odległości.
Doubledeck jest rozwiązaniem elastycznym, które pozwala przewozić ładunki wymagające specjalnych warunków przechowywania. Dodatkową podłogę montuje się zwykle w naczepach o sztywnej zabudowie, które dodatkowo mogą być wyposażone w agregat chłodniczy. Dzięki temu klient może przewozić jeszcze więcej ładunków (np. żywności) w kontrolowanej temperaturze wynoszącej od 20 do -20 stopni Celsjusza.
Dodatkowy pokład w naczepie - rozwiązania technologiczne dla firmy
Rozwiązania double deck pozwalają na uzyskanie pojemności 87 metrów sześciennych w jednej naczepie. Warto dodać, że klient korzystający z takiego rozwiązania ma do dyspozycji przestrzeń ładowną o wymiarach 13,4 m x 2,45 m x 2,65 m (długość x szerokość x wysokość).
Tak, jak mówiliśmy wcześniej, w pojedynczej naczepie doble deck można przetransportować do 66 europalet. Aby wykorzystać maksymalną liczbę przewożonych palet, należy pamiętać o kilku podstawowych zasadach:
- maksymalna wysokość każdej z palet nie powinna być wyższa niż 120 cm,
- maksymalna waga palety umieszczonej na górnym piętrze naczepy nie powinna być większa niż 300 kg,
- łącznie w jednej naczepie można umieścić 23 tony ładunku.
Dlaczego rozwiązanie typu double deck jest korzystne dla klienta?
Dzięki naczepom typu double deck, klient zyskuje dodatkowy pokład, który pozwala mu lepiej wykorzystać dostępną przestrzeń. Rozwiązanie to umożliwia przewożenie większej ilości takich ładunków, jak np.:
- żywność,
- produkty farmaceutyczne,
- elektronika,
- akcesoria do użytku domowego.
Nasze naczepy zostały zaprojektowane w taki sposób, aby zapewnić szybkość i bezpieczeństwo przewozu towarów na dużych dystansach.W przypadku nawiązania długofalowej współpracy oferujemy naszym klientom możliwość uzyskania całej naczepy na wyłączność i śledzenia jej położenia dzięki GPS. Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów współpracy.
FAQ
GMP+ FSA (Feed Safety Assurance) jest certyfikatem mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa pasz podawanych zwierzętom hodowlanym. Standard ten obejmuje wszystkie etapy produkcji pasz, a zatem dotyczy zarówno uprawy, jak i ich transportu. GMP oznacza Dobre Praktyki Produkcyjne (ang. Good Manufacturing Practices), a "+" symbolizuje integrację z Analizą Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP). Certyfikat GMP+ wyznacza standard jakości obsługi naszych zleceń już od 2016 roku.
Norma ISO 22000 określa wymagania wobec systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności i obejmuje wszystkie organizacje łańcucha produkcji żywności - od upraw i hodowli, aż po sklepowe półki. ISO 22000 wyznacza standard istotny nie tylko dla producentów żywności, ale wykorzystywana również przez producentów sprzętu, opakowań, środków czyszczących, dodatków spożywczych i składników. Mając na uwadze zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa transportowanej i magazynowanej przez nas żywności i jej składników, już od 15 lat jesteśmy objęci certyfikacją ISO.
Zestaw przestrzenny jest znakomitym wyborem w przypadku przewozu towarów stosunkowo lekkich z uwagi na możliwość przewiezienia nawet 38 palet. Jednak z uwagi na dwie przestrzenie ładowne proces załadunku i rozładunku może się jednak wyraźnie wydłużyć. Przy załadunku zazwyczaj najpierw należy odpiąć przyczepę, by umożliwić wypełnienie towarem skrzyni tzw. solówki. Następnie kierowca powinien z powrotem zapiąć przyczepę, by kontynuować jej załadunek. Nowe tandemy, które posiadamy we flocie MEXEM, pozwalają na załadunek bez rozpinania przyczepy, co znacznie przyspiesza i ułatwia proces. W takich zestawach ściana tylna przestrzeni ładownej pojazdu i przednia przyczepy są otwieralne i wyposażone w opuszczaną, aluminiową platformę, dzięki której można przejechać wózkiem pomiędzy skrzyniami ładunkowymi.
Konwencja ATP to międzynarodowy dokument, który szczegółowo określa normy związane z transportem żywności i innych artykułów szybko psujących się. Konwencji podlega m.in. transport drogowy, a zatem każdy pojazd używany do transportu artykułów szybko psujących się musi posiadać tzw. świadectwo zgodności środka transportu, zwane potocznie certyfikatem ATP. Certyfikat obowiązuje przez 6 lat, następnie kolejne badania muszą być przeprowadzane co 3 lata. Wydawaniem certyfikatów zajmują się instytucje wskazane przez Ministerstwo Transportu. Rzecz jasna, wszystkie nasze chłodnie są wyposażone w certyfikaty ATP.
Naczepa mega wyróżnia się bardzo dużą pojemnością, sięgającą niemal 100 metrów sześciennych (co stanowi około 10% więcej objętości w porównaniu ze standardową naczepą). Zwiększenie przedziału ładunkowego przy zachowaniu dozwolonej wysokości całkowitej pojazdu jest możliwe dzięki obniżeniu ramy i zwiększeniu wysokości wnętrza naczepy. Podnoszony hydraulicznie dach ułatwia załadunek i pełne wykorzystanie wysokości przestrzeni załadunkowej, która sięga niemal 3 metrów. Doskonałym przykładem przewagi megatrailerów nad standardowymi naczepami jest możliwość przewiezienia nie dwóch, a trzech pięter towaru takiego jak kuchenki, czy pralki, a wszystko to, przy zachowaniu standardów bezpieczeństwa.
Maksymalna waga palety umieszczonej na piętrze naszych naczep double deck wynosi około 300 kg (nośność każdej belki to 1 tona). Wysokość palet nie powinna przekraczać 120 cm. Nasze doppelstocki występują w sztywnej zabudowie lub dodatkowo są wyposażone w izolację i agregat chłodniczy, a zatem mogą pełnić funkcję dwupoziomowej chłodni.