Towary i branże, które najczęściej wybierają naczepy wywrotki:

zboże

nawozy

piasek

żwir

węgiel

odpady budowlane
Naczepy wywrotki - niezastąpione w przewozie ciężkich ładunków sypkich
Naczepa zwana potocznie wywrotką, to rodzaj naczepy ciężarowej, którą wykorzystuje się najczęściej do przewozu materiałów sypkich. Jej najważniejszym elementem jest hydrauliczny system podnoszenia oparty na stalowych siłownikach, dzięki któremu możliwe jest sprawne przechylenie naczepy oraz opróżnienie jej zawartości.
Naczepa wywrotka - duża pojemność, jeszcze większe możliwości
Nasze naczepy wywrotki to konstrukcje umożliwiające pomieszczenie 37 metrów sześciennych ładunku. Biorąc pod uwagę gęstość różnych materiałów sypkich, nasze naczepy mogą jednorazowo przewieźć do 28 ton ładunku. Z tyłu konstrukcji znajduje się zabezpieczana klapa, która po przechyleniu naczepy samoistnie się uchyla. Dzięki temu cały załadowany materiał zsuwa się z podłogi wprost do zbiornika, na rampę lub w inne określone miejsce.
Aluminiowe i stalowe naczepy wywrotki do zadań specjalnych
Burty wywrotek są wykonane ze stali lub aluminium, dzięki czemu są przystosowane do przewożenia najcięższych ładunków. Naczepy wywrotki zostały zaprojektowane z myślą o przewożeniu takich ładunków, jak:
- towary masowe,
- piasek, żwir,
- odpady budowlane,
- opał itd.
Wywrotki mogą być również wykorzystywane w rolnictwie do przewozu różnego rodzaju ziaren, nawozów oraz nasion. Udostępniane przez nas naczepy wywrotki są często wybierane przez klientów, którzy wykorzystują w swoich procesach produkcyjnych zboże.
Wywrotka - dlaczego to dobre rozwiązanie dla Państwa firmy?
Duża pojemność, niezawodność wywrotek, oraz możliwość przeznaczenia dedykowanego sprzętu do realizacji Państwa potrzeb transportowych to najważniejsze atuty naszej oferty. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania dotyczące pojazdów lub o szczegóły współpracy, zapraszamy do kontaktu z nami. Wybierając naszą ofertę wywrotek mają Państwo pewność, że dowieziemy towar szybko i bezpiecznie z punktu nadania do punktu odbioru.
FAQ
GMP+ FSA (Feed Safety Assurance) jest certyfikatem mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa pasz podawanych zwierzętom hodowlanym. Standard ten obejmuje wszystkie etapy produkcji pasz, a zatem dotyczy zarówno uprawy, jak i ich transportu. GMP oznacza Dobre Praktyki Produkcyjne (ang. Good Manufacturing Practices), a "+" symbolizuje integrację z Analizą Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP). Certyfikat GMP+ wyznacza standard jakości obsługi naszych zleceń już od 2016 roku.
Norma ISO 22000 określa wymagania wobec systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności i obejmuje wszystkie organizacje łańcucha produkcji żywności - od upraw i hodowli, aż po sklepowe półki. ISO 22000 wyznacza standard istotny nie tylko dla producentów żywności, ale wykorzystywana również przez producentów sprzętu, opakowań, środków czyszczących, dodatków spożywczych i składników. Mając na uwadze zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa transportowanej i magazynowanej przez nas żywności i jej składników, już od 15 lat jesteśmy objęci certyfikacją ISO.
Zestaw przestrzenny jest znakomitym wyborem w przypadku przewozu towarów stosunkowo lekkich z uwagi na możliwość przewiezienia nawet 38 palet. Jednak z uwagi na dwie przestrzenie ładowne proces załadunku i rozładunku może się jednak wyraźnie wydłużyć. Przy załadunku zazwyczaj najpierw należy odpiąć przyczepę, by umożliwić wypełnienie towarem skrzyni tzw. solówki. Następnie kierowca powinien z powrotem zapiąć przyczepę, by kontynuować jej załadunek. Nowe tandemy, które posiadamy we flocie MEXEM, pozwalają na załadunek bez rozpinania przyczepy, co znacznie przyspiesza i ułatwia proces. W takich zestawach ściana tylna przestrzeni ładownej pojazdu i przednia przyczepy są otwieralne i wyposażone w opuszczaną, aluminiową platformę, dzięki której można przejechać wózkiem pomiędzy skrzyniami ładunkowymi.
Konwencja ATP to międzynarodowy dokument, który szczegółowo określa normy związane z transportem żywności i innych artykułów szybko psujących się. Konwencji podlega m.in. transport drogowy, a zatem każdy pojazd używany do transportu artykułów szybko psujących się musi posiadać tzw. świadectwo zgodności środka transportu, zwane potocznie certyfikatem ATP. Certyfikat obowiązuje przez 6 lat, następnie kolejne badania muszą być przeprowadzane co 3 lata. Wydawaniem certyfikatów zajmują się instytucje wskazane przez Ministerstwo Transportu. Rzecz jasna, wszystkie nasze chłodnie są wyposażone w certyfikaty ATP.
Naczepa mega wyróżnia się bardzo dużą pojemnością, sięgającą niemal 100 metrów sześciennych (co stanowi około 10% więcej objętości w porównaniu ze standardową naczepą). Zwiększenie przedziału ładunkowego przy zachowaniu dozwolonej wysokości całkowitej pojazdu jest możliwe dzięki obniżeniu ramy i zwiększeniu wysokości wnętrza naczepy. Podnoszony hydraulicznie dach ułatwia załadunek i pełne wykorzystanie wysokości przestrzeni załadunkowej, która sięga niemal 3 metrów. Doskonałym przykładem przewagi megatrailerów nad standardowymi naczepami jest możliwość przewiezienia nie dwóch, a trzech pięter towaru takiego jak kuchenki, czy pralki, a wszystko to, przy zachowaniu standardów bezpieczeństwa.
Maksymalna waga palety umieszczonej na piętrze naszych naczep double deck wynosi około 300 kg (nośność każdej belki to 1 tona). Wysokość palet nie powinna przekraczać 120 cm. Nasze doppelstocki występują w sztywnej zabudowie lub dodatkowo są wyposażone w izolację i agregat chłodniczy, a zatem mogą pełnić funkcję dwupoziomowej chłodni.